Tema: Re: ˇieminis pintas valas
Autorius: VP
Data: 2010-12-20 12:03:09
Tai kaip ash supratau kalbama apie "zhiemini vala", o jis buna supakuotas po
"25m"... skaichiuojam metro kaina...
16Lt dalinam ish 25m= 0.64 Lt "uzh metra"..
pakrapshtom galva ir pabandom prisimint kiek kainuoja "paprastas
(vyniojamas) pintukas"
mano zhinomuose tashkuose kaina svyruoja nuo 55 iki 75 cnt uzh metra....
taip kad gaunasi elementaraus pusetino "pintuko" vidutine kaina...
o kad nesugertu vandenio ir nepataptu "dratu" shaltyje, manau kad turetu but
padengtas kazhkokiu "sluoksniu"
Itariu kad "Fireline" turetu visai neblogai tikt, nes padengimas nusitrina
aktyviai paspiningavus, bet juk zhiema tiek kartu "metu -traukiu" procesas
nevyksta kaip kad vasara, tad ir nsuitrint taip greit neturetu... bet chia
jau tik "pasvarstymai"....