Tema: Re: Þieminis pintas valas
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2010-12-15 11:43:40
per šalta, tikrai per šalta šį savaitgalį su pintuku bus bovytis.
pasilik pintuką iki -10C.
GerasDviratis pernai keikėsi, nors jis jas išskirtinai tik pintuku gaudo.
beje, aš pats pintuką bandžiau stintelėse - nesugebėjau susivokti. matyt
reikia kelių treniruočių ir kad aplink žmonių nebūtų, nes kai
"prapisinėji" žuvis kuomet kitiem kimba, valia/nevalia vėl būgnelį su
monuške dediesi ;]