Tema: Re: Pirmas ledas
Autorius: RaimisRR
Data: 2010-12-07 11:13:20
ten toliau nuo kelio tokia sodybele geltonuoja su ukiniais pastatais prie ezero - teta gyvena, oi praleista ten mano vasaros dieneliu vaiksyteje paauglyteje ir dabar  ;)

o tai stai kas mano zuvis visas isgaudo!!!

galvoju izuvinti dar kazkiek ledekom si ezeriuka, bet labai jau daug zveju ant jojo tai bijau kad tik kazkam gera darba padarysiu.

O kaip ant kelmu ar daug masalu palike :D ? ten vietas reikai zinoti norint spinigauti normalei ;)