Tema: Re: Pirmas ledas
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2010-12-06 17:06:22
baluošo pusė tyvuliuoja, ten kur pirmo kalxozo pusė, net krantai neužšalę.
ledas tik nuo salos ir tai kažkoks guminis. peikena kiaurai eina, bet
bled, bled, bled.

stintelozaurus erectus, zigzagais tarp properšų pasiekė tikslą, nuleido
sistemėlę ir jamė stintelę. paskui vietinis prvarde RazbeiKakta, 4
kartus ledą bandė kakta pramušt, bet visas kruvinas grįžo namo.

pastebėjimas. šiandien pašilo, uždrėbė daug sunkaus snieko. gerbiamieji,
po vieną nelipktit, pirmas persimeta virvę (aš tempiau 20 metrų virvės),
kiti seka vorele. kur properšos - matosi iškart - įdubęs ledas ir juodas
plėmas.