Tema: Re: nubirbino spininga+rite
Autorius: apu
Data: 2010-10-20 23:30:57
nu kodel:

spinas - pas mane truputi kitoks blankas buvo ir ismetimas 5-25g, tokiu net
neveza.
rite - Ultegra 3000S ( su sekliu bugneliu, pagaminta japonijos rinkai -
siunciausi is Iponu)
valas - tikrai puikus, ant upetakinio spino rites esu uzsidejes 0.08, nes
0.04 pabijojau, tai patikek, kaip voratinklio siulas, o laiko atsakingai.
ant prarastos rites - 0.16 buvo, bet irgi plonas (panasiai ~0.18 mono) beigi
apvalus, o ne fucking suplotas koki Romadoj praejusiais metais isiule (0.16,
ale kaip 0.3 mono).

nu reikes pasitaupyti ir atstatyti praradimus. kai parsivarysiu nauja
spule - jei idomu butu, galectume susitikti ir parodyciau ta zveri. nors
0.08 galeciau, kad ir siuo metu.