Tema: Re: lydekinis savaitgalis :))
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2010-10-18 14:48:31
penktadieni po pietu Asvejoj ~ 100 stinteliu + 4 seliavos (trys gyvos
paleistos) + keliolika tikrai nemazu pugzliu...............

TINKLAIS.........

O buvau velkiaut....
Tinklai istraukti AA prasymu, bo privaziavo anie be valties, o as ikabines
vobleri i sniura, prirista prie bambalio jiems ir suskambinau. Konfiskuoti
ir tinklai ir laimikis.
Graziausia buvo po to, kai jie jau isvaziavo, atleke du fruktai ir pradejo
savo teises aiskint, man pasiule daugiau prie sito ezero nevaziuot, tai
konkreciai pasiuntus juos nedaug ir truko iki razborkes, bet ekipazas buvo
netoli, atvaziavo ir parisom juos pas viena vietini gyventoja. Protokolai
surasyti, bus matyt, kokia suma uzsidirbs, siaip tai po to jau neige, kad
tai ju tinklai, tai uz zala gamtai nepripaise jiems nieko, bet pinigine
bauda bus uz tinklus, o patys tinklai tikrai geros kokybes ir nuleisti buvo
dugnan, gal i 30 m gyli.

P.S. Scukos, nu, kitaip nepavadinsi, todel ir rezultatai tokie (Zr. zemiau)