Tema: Re: naktiniai
Autorius: Paulius
Data: 2010-10-15 16:31:14
o man buvo taip.:)

kadangi vasara uodu gan daug buvo tai as rankas ple iki alkuniu su tepaliuku
tokiu(gavdikeliai isvirti aliejuje ir atsaldytas tirpalas) issitepiau.Po to
sau ramiai sliekus mucyju ant kabliuko.Per 5 val  kuoja pagavau ir ta per
sona su kabliuku uzkabines :( salia pilieciai trauke viena po kitos.Tada ir
supratau kas negerai