Tema: Re: Lasisa
Autorius: karolis
Data: 2010-10-12 15:49:11
jo, tai tie instruktoriai patys kieciausi ir buna. man irgi visa laika pizdelino kaip traukt :))

"DG" <istrinti_gdeivis@takas.lt> wrote in message news:i91k4r$kf1$1@trimpas.omnitel.net...
ne, filmuoja visa kitas zmogus - panasu kad ne is tu dvieju kompanijos. Parasyta, kad is panoses operatoriui zuvi nuvilko ;-).
O cia kur pagavo, tai tipo pradedantysis, tas kur primyne - tai "instruktorius vadovaujantysis reguliatorius".

DG