Tema: Re: pirmasis ledas?
Autorius: kaleda
Data: 2010-10-10 18:30:47
On 10/10/2010 04:47 PM, Marius Staniulis wrote:
> man siaip idomu. is bendros praktikos. kam nors tas "pirmas ledas" yra
> pasiteisines??
> man asmeniskai pirmas ar desimtas lygiai vienodai laimikiu dovanoja.
> "Aivaras"<aivaras@centras.lt>  wrote in message

Pries gerus 5metus ant Nevezio senvages "apendikso" pirmas ledas (4-5cm
ledo, gylis ~1m) buvo labai dosnus.
Per valanda 3'se 115 asheriu. Po valandos atsirado keletas psixu, kurie
nemokedami blizgute suviliot eserio pradejo su stanga dauzyt per leda,
paskui issikirto eketes, ir rinko priglusinta mailiu - savaime aisku
zvejyba baigesi.

--
kaleda