Tema: Re: Paprotinkit
Autorius: Andu
Data: 2010-08-06 16:12:46
darai iš šūdo problemą :) Užsimaišai pašarus. Kol jie brinksta - styguoji
meškerę. Uždėti ritę, prakišti valą per žiedus - kelios sekundės. Plūdę
suderinti irgi greitai - gali ją pakabinti ant valo gabaliuko ir sudėti
svarelius dar namie. Ant kranto belieka arba perkelti juos ant žvejybinio
valo, arba sudėti analogiškus. Aš naudoju rba Dynsmores arba Trabucco
minkšto švino svarelius, kuriuos gali užspausti pirštais, o praskėsti nagu.
Liko pavadėlis. Smulkų suktuką pririšu prieš dėdamas svarelius, tada imu iš
dėžutės iš anksto pasiruoštą pavadėlį ir viskas... Dar ir pašaras nespėjo
subrinkti. Keli bandomieji metimai su masalu, po to pirmas pašėrimas.
Viskas, gaudom :)

Andu