Tema: Re: Paprotinkit
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2010-08-06 10:56:31
I sveikata !
P.S. Jei nematei, kaip tai daroma, tai trumpai - iklijuoji mazesnio diametro
arba to pacio vamzdzio isilgai pjauta ir pasiaurinta gabala, gad eitu uzmaut
kita gala (Kaip tu plasmasiniu deklu, kur brezinius nesiodavo), uzmontazini
galus ir prisuki rankena nuo seno portfelio arba dirza nesiojimui per peti.