Tema: Re: pirkciau Vilniuje skritulius
Autorius: Casper
Data: 2010-05-06 11:39:17
Parasyk man i privata, duosiu klubiecio tel kuris yra neetatinins
inspektorius. Galesi jam paskambet ir pasikalbet kas ir kaip.
Tarp kitko, musu klube yra 5 neetatiniai Vilniaus apskrities inspektoriai,
kazkur po 1-2 kartus per savaite yra vaziuojama i reidus su GA, jei turit
konkrecios info apie brakonieriavima Vilniaus apskrityje, visada galit apie
tai parasyt i info @ ant-bangos.lt arba rysiai @ ant-bangos.lt