Tema: Re: pirkciau Vilniuje skritulius
Autorius: ORIGAMY
Data: 2010-05-06 08:56:58
nezapadlo, kiekviena savaitgali su spiningu sedziu, bet va niekad nestates
skritulio, tai ir norisi pabandyt, tik tiek... ir nereiskia kad as cia
statysiu juos visada :) nereikia cia iskart pist proto ir lot... nori palot
prilek pas mane prie ezero, pilna ten visokio plauko "zveju", keista, bet ir
ga atvaziavus nieko nesako, tik nuo kalniuko pasiziuri ir isvaziuoja...
sestadieni ryte sedejau, priuvaziavo, eme siukslint, sakau surink, sumesk i
lauzaviete bent jau, pasiunte nx ir toliau savo... palei krantus
pavaiksciojau - guli puskiles lydekeles pilvais i virsu, mazdaug savaites
senumo, nes neira, tik ima smirdet ir akys baltos... tikrai ne po ziemos ir
neisduso, ezeras pratekantis, panasu prasiejo su elektra vietiniai, ir kaip
bebutu gaila - visiems px... ta ezera nuo mazu dienu zinau, uzauges ant jo,
visada pakrantes tvarkau, siuksles aprenku, o kas is to, kad atvaziavus
savaitgali vel randi savartyna. statem liepteli, atvaziuoji - sukapotas...
ezera issinuomaves kaskoks atsiprasant bibys, bet nei ziuri jis ten ko, nei
ka... vien tinklai stovi. o kaip sakau, ga atvaziuoja, pasidairo minute,
paruko ir isvaziuoja.