Tema: Re: zuvies dziovinimas
Autorius: apu
Data: 2010-04-13 13:37:41
jau uzdejau bana. NERVAInelaikoPLE. daba ner laiko - namie 3 dzikai: 9, 15
ir 20kg ;-) pries 7m pas mani irgi sio gerio navalis budavo. exxx. daba tik
ant raudonos zuvies kada iseinu...

o siaip atidariau ZakuskesBanka - priimu vobla mazais ir dideliais kiekiais
:)

"Termik" <marijus.maceina@durapart.lt> wrote in message
> P.S pas mane atsirado da vienas zmogeliukas kuris labai megsta vobla :)
>

> "Termik" <marijus.maceina@durapart.lt> wrote in message

>>> 2.apie savaite laikiau druskoje
>>> 3.nuploviau