Tema: Re: zuvies dziovinimas
Autorius: Termik
Data: 2010-04-13 12:57:44
:) nu dziovinu voblos daug nes labai megstu :P
tai va patariu nes daba pagal tavo recepta bus laaabai daug druskos
nu nebent labai patinka :)

as darau taip :
1.druskoja laikau min. dvi dienas paskui nuplaunu ir padziaunu
2. jai laikai daugiau nei dvi dienas pvz. 4d tada minus 2d ir lieka 2h tai
tada nuplauni ir laikai paprastam vandeni
2valandas
jai savaite 7d minus 2dienos lieka 5h >>> laikai 5valandas paprastam vandeni
patikek gaunasi ziauriai skaniai nu aisku su skoniu nesigincisiu ,bet
pabandyk

dziovinu ruseli nes jis pas mane sausas ir be musiu :) isdziuna ziema kazkur
per 2sav. arba maziau cia nuo zuvies priklauso