Tema: Re: zvejyba balandzio men
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2010-04-05 11:47:45
o kibimai budavo tuoj pat ar po kurio laiko? o vanduo ten stovintis ar yra
tekme?
jei imdavo masala tuoj pat, tai jauko grimzdimas skirtingai isdestytais
svareliais yra vis kitoks, gal tas turejo itakos? jei srove, tai gal masalas
kitaip dugnu slenka.
bet jei nei viena, nei kita - kibimas tarkim po keliu minuciu, kai masalas
ant dugno guli - tada fig znajet.

\