Tema: Re: zvejyba balandzio men
Autorius: VP
Data: 2010-04-03 17:05:48
Ash pernai akivaizdzhiai isitikinau kad sistemele gali itakot ne tik kibima,
bet ir gaudomu zhuvu rushi...
vienam kanale su draugu gaudeme pludinemis meshkeremis. masalai tie patys,
pasharas - tas pats.
jam kibo karosai, man - esheriokai. pakeichiau shvinu ishdestyma ir... man
pradejo kibt karosai.
smalsumo vedamas pakeichiau shviu ishdestyma dar karta ir... pradejo kibt
plakiokai. nors draugas,
 nieko nekeitaliodamas, visa laika gaude karosus. tiesa, jam taip pat
pasitaike vienas kitas
esheriokas ir plakiukas, bet 90% kibimu buvo karosai.