Tema: Re: Lietuvos topo ir Skaiscio ez. batimetrija
Autorius: Andrius
Data: 2010-02-18 14:32:40
Na zinau tik tiek ,kad Lowrance draugauja su Navionics® zemelapiu
programomis.
O sios programos visiskai nedraugauja su Lietuva ( ir visa sia Eurpos puse)
Jei neplaukioji Baltija, tai Vidaus vandenyse jo galimybiu isnaudojimas
lygus 0.Cia
sneka apie GPS sistema.

Kaip susikelt zemelapius nezinau, gal sitam forume kas padetu
http://www.gps.lt/forumas/