Tema: Re: Lietuvos topo ir Skaiscio ez. batimetrija
Autorius: Andrius
Data: 2010-02-18 09:04:24
Prisegu Akmena. Trakuose batimetrija Skaistis ,Galve,Akmena
zemelapiai Garmin TOPO
http://www.garmin.lt/lt/disp.php/lt_products/lt_cartography/lt_cartography_road/2715
Yra dar Kauno marios su gabaliuku Nemuno. Kursiu marios irgi yra.

Beje Turiu visos Baltijos Batimetrija ir Visos Norvegijos priekranciuir
fiordu batimetrija. Jai kas vaziuoja i Alandus ar Norge liuks dalykas.Pagal
pageidavimus.

Taip pat turiu klausimeli ,gal kas naudojat Magelan  si zemelapi
http://www.gps.lt/lt/catalog/view/?id=lietuvos_batimetrinis_topografinis_zemelapis_gps200b
Ir galetu cia tokiu paciu budu didesniam masteli aukstaitijos ezerus imest?

Nei zvyno..