Tema: Re: žūklė
Autorius: Andrius
Data: 2010-02-04 18:18:05
Tikroji nuoroda ne lietuviskomis raidemis yra
http://www.xn--kl-9ma74a8c.lt/foto-konkursas

Ant IE internet explorer veiks su ja, o Mozila konvertuoja automatiškai
www.žūklė.lt.

Tiek ziniu ;) dalyvaukit konkurse, diskusijose, talpinkit skelbimus.

Su laiku šitam portale bus visa reikalingiausia info dabar dar daromi kai
kurie darbai tobulinama viskas.

idejos autorius

>>> pan.
>>> J.