Tema: Re: žūklė
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-02-04 12:44:15
Encodingus susitvarkykit, ir nekils problemų.
Pradinis laiškas buvo atsiųstas tvarkingai, su visais nurodytais encoding (t.y., Baltic(Windows)).
Pas pačius nerodo gerai, nes nesusitvarkę savo skaityklių. Ir kai rašote į forumą, jūsų laiškai eina užkoduoti (WesternEuropean(ISO)).
Atsakinėjant į tokį "laišką" net man būtų nusimušę lietuviškos raidės, tačiau dabar specialiai nustačiau šiai žinutei Baltic(Windows) koduotę.

Kaip susitvarkyti savo pašto skaitymo programą - pilna nuorodų kitose konferencijose (pvz omnitel.comp.lietuvinimas), stiliuje "DerinkOE" ir pan.
J.