Tema: Re: vegeles ežere.
Autorius: Dar321
Data: 2009-11-06 14:00:40
Kiek teko apie balų žuvinimą vėgėlių lervutėmis šnekėt su ichtiologais - visų jų nuomonė viena - šnipštas...
Nuo gyyylaus sovietmečio tos pačios balos žuvinamos melejonais kasmet, o'bet'tačiau, nepastebėtas joks jų populiacijos padidėjimas...

UAB "Kupritas"
Vilkpedes g. 8,
LT-03151 Vilnius
Telefaks.:(370 5) 2160632