Tema: Re: vegeles ežere.
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-06 10:56:20
Bijau dabar tikslu laika pasakyt, bet greiciausiai ,kad tai buvo arba
vasaros pabaiga arba rudens pati pradzia, o pagal dienos laika,tai kazkur I
vakara,bet tikrai dar buvo sviesu. Gaudziau tokiu atstumu, kiek sugebejau
uzmest karmuske - gal 50m gal dar  toliau. Manau,kad dugnas ten turetu buti
lygus ir kietas,nes joku siuksliu niekad nera teke ten patrsitempti.Gylis
toje vietoje apie 12 m.
Bet ar tai kas ten kibo galima vadint vegelem? Na, maksimum za maksimum, tai
jos tesvere 400 -500 gr, todel keliavo atgal.

P.S.Jeigu Tavo muilenycios adresas teisingas,tai as tau is maps.lt atmesiu
tikslia nuoroda I vieta kur gaudziau.

P.P.S. Zinau ezera salia Kariotiskiu savartyno,kur pyderai ziema dusindavo -
kabliaudavo vegeles nuo ledo :(