Tema: Re: Su kuo suklijuoti Kamik gumini????
Autorius: Edis
Data: 2009-02-19 11:54:22
vat kai tu pavadinima paminejai man atrodo kad mano hunteriai ar kaip jie ten, vailokas is isores nera jokia folga aptraukatas. Pirkau as juos is hobio centro ir anie aiskino kad cia ne ta padielka. Kaip ten yra, as nezinau :) Man jie tai visai liuks. Tiesa is pradziu intensyviau pavaiksciojus sudrekdavo koja, kol vienoje zveju parduotuveje tokia mergicka patare mauti tik vilnone kojine po apacia nemaunant jokios kitos. Nuo to karto visa diena atvanojus ant kursmariu ledo kojos sausos. O kai sausos tai ir nesala :) O siaip vaikstant jie gal sunkoki butu bet asmeniskai as to nejauciu ir kaip minejai ant tu betonu ir akmenu pasaka, ant molo akmenu kaip kokia antilope karstausi :)