Tema: Re: Su kuo suklijuoti Kamik gumini????
Autorius: VP
Data: 2009-02-17 14:07:24
Tie Bisone "klijai", kuriuos naudojau prapjautam britbachio pado shonui
suklijuot, tinkami net bato padui suformuot :) pagal instrukcija uzhtepus tu
"kliju" po 5 valandu (jei gerai pamenu) galima suformuot net protektoriaus
rashta :) tada net ir forma ishlaiko bet... lieka elastingi... :) naudoti
rekomenduojama TIK po 48 valandu... tik va nezhinau ar nores tau paskui
"lipt", jei ten bus bala zhino kas jau daryta...