Tema: Re: Reik manyt, kad zuklei boikotas:) - KB! - 1 attachment
Autorius: Svajoklis
Data: 2009-02-17 13:34:33
> Skonis - ok, sutinku, skanus. Kitas reikalas - asakos. Cia jei
> neklystu, tu supjaustes zuvyte kas cm (ar maziau).

idealas - 3 mm :)
bet cia kas 5 supjaustyta

> Sukepa asakos ?

jei siek tiek paskrudini - taip. Nes viskas buna "atsivere" ir graziai
sukepa :)

> Kazkada bandziau taip daryt su raude, ale suds gavosi, nesukepe jos.
> Gal nemokejau daryt ?

svarbu ipjauti tiek, kad perpjautum tas asakas. Gal pernelyg "sekliai"
buvai ipjoves ir jos liko?

> P.S. grazi foto, graziai paskrude.

aciu aciu :) - man paciam seile nuvarvejo skoni ir kvapa prisiminus.. :)
siaip tai reiktu daugiau siek tiek paskrudinti - skaniau :) Cia buvo
"light" variantas :)

S.