Tema: Re: Reik manyt, kad zuklei boikotas:)
Autorius: VSS
Data: 2009-02-10 17:07:51
o ka seip vietiniai apie Gluka pasakojo - ar verta ten traukti. man seip
patiko ten visai salia ant Varenio. Ten visada eseriuku surasti galima -
tarp ju vienas kitas rimtesnis egzempliorius.

Planuoju savaitgali tuose krastuose but. Tai mastau ar tradiciskai
pasilinksmint ant Varenio, ar bandyt ko rimtesnio ant Gluko paieskoti.

Tiek,
VSS