Tema: Re: Stintu zvejyba Ignalinos ir Moletu rajonuose
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2009-01-25 10:33:33
ilgis apie 2.4m. (kad atsistojęs ir pakėlęs ranką galėtum iškelti visą
sistemėlę) kas 0.4m (apie) po pavadeli 2-3-4cm ir raudona kabliuka -
ownerio 50286, gamakatsu LS-1040R būtų geras pasirinkimas. kamatsu CHIKA
K-6315 irgi neblogai, bet anie ne tokie astrus kaip gamakatsu ar
owneriai, o kertant 30m gylyje astrumas labai daug reiskia. kabliukų
dydžiai 8-14Nr. (palieku tau eksperentuot jais, atrasi ant ko geriausiai
kertasi). eksperementuok ir valais, pavadėlių ilgiais, sargeliais,
karoliukais, kembrikais ir t.t. :).
žodžiu – palieku atradimo džiaugsmą. viskas tai turi labai didelę įtaką
realizuotų kibimų ir kirtimų skaičiuje.