Tema: Re: Stintu zvejyba Ignalinos ir Moletu rajonuose
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2009-01-23 14:55:44
Skiass, mazdaug taip: (Zr. Attachment'a) - Duobe 1 - i pietvakarius nuo
Antalakajos kaimo, kur didziausia ilanka, ten ir didziausias gylis
B.Lakajuose (~ 45 m.), duobe 2 - netoli sasiaurio, kuris gerai matosi beveik
is viso ezero, na, ir duobe 3 - jau link galo ezero, taipogi gylis nemazas.
Man apie stinteliu (beje, tai ne stinta, o ezerine stintele, daug mazesne)
zvejyba pasakojo moteriske, pas kuria apsistodavom, jos amzinatilsi vyras su
kitais zvejais tinklais jas semdavo senais laikais, ypac megdavo pristatyti
giluminiu tinklu ant to sasiaurio, beje, nebrakonieriaudavo :))), visi jie
kokiai tai zveju artelei priklause. O ir siaip, stinteliu ieskoti bet kokiu
atveju gylyje reikia...