Tema: Re: pagavau pelę
Autorius: monaxas
Data: 2014-11-11 20:57:54
Trečias - išnaikinus žiurkes, neatsiranda pelės.

Elektroniniai neveiksmingi. Tiesa pats nebandžiau, bet gali pabandyt.

Žodžiu, šiemet nusitek kovot su žiurkėm.
Pirmiausia panaikink visus kelius lįsti trobon. Žiurkės - ne pelės, jos pro 4 cm2 skylutes nepralenda. Visas potencialias angas - armuok: skudurai jų nestabdo, jei uždarysi jų landa medžiu, pragriauš medį.

Jei radai landas - nėra blogai: pakeliui į jas gali dėti vylių.

Pradžiai tiek. Kils klausimų - klausk, gyvenu "karo lauko" sąlygomis jau beveik 20 metų. Namas ne koks "karkasinis medinukas", o normalus namas. Bet kasmet reik su sląstukais išgaudyt peles žiemos pradžioj. Išskyrus, kai ateina žiurkės.