Tema: Re: pagavau pelę
Autorius: valytojas
Data: 2014-11-11 20:41:43
Taip laukuose, aplink dar koks 20 namų yra.
Su migracija jau 3 metai kovoju nuo spalio mėn., peliukai mažiukai po 3
sugebėdavo i lėkštutę įlipti.
O trečias variantas koks, nieko nenaikinti?

Spali du peliukus pagavau, labai mėgsta rūkyta dešrą ir fermentini sūrį, bet
reik dešrą ir sūrį padžiovinti.

O nuo graužikų  veiksmingi elektroniniai baidymo prietaisai?

"monaxas"  wrote in message news:m3tg6u$m8$1@trimpas.omnitel.net...

Pagal dydį. Patinai stambesni.
Rudoji žiurkė, berods.
Gyveni laukuose, o ne miesto vidury?

Žodžiu, situacija tokia:
dabar graužikai migruoja iš gamtos į žmogaus prieglobstį, ieško vietos
lizdams (juose ves jauniklius).
Kol pelės jaučia, kad arti žiurkes neina į tą teritoriją. Garantuoju, kad
pelių atėjus žiurkėms nebepagauni arba išvis šiemet pelių nematei.

Variantai 2:
1. Toleruoji žiurkes iki šalčių, o tada naikini.
2. Išnaikini žiurkes ir po to naikini peles.
Trečias variantas labai retas.

Iš patirties: pelės lizdus suka labai arti žmogaus, gali įlįsti kad ir
svetainėj po grindimis ir puikiai jausis. Žiurkės, paprastai, laikosi
atokiau nuo žmogaus, į būsta lenda tik maisto ieškot, lizdus suka
sandėliuose, urvuose palei pamatą ir pan.

Žiurkės labai sunkiai lenda į žiurkinius spąstus: sakoma, kad jaučia jei
juose buvo užmušta žiurkė, bet labai sėkmingai ėda maistą iš pelių spąstų.
Efektyviausia: nuodai. Kadangi apsinuodijusios lenda lauk į šviesą, geriau,
kad kieme nebūtų naminių (juokingai parašiau "naminiai gyvūnai lauke")
gyvūnų. Problema: rasti kur padėti vylių ne namuose, bet ten kur jos
sėkmingai jį rastų.

Pradžiai tiek.

P.S. Šiemet savo kieme lauko garaže radau urvą ir, turbūt, atsitiktinai
prispaudžiau patiną su dujų balionu kai tvarkiau garažą ir ruošiau viską
žiemai. Tavo žiurkikė nė iš tolo neprilygsta maniškiam, dar tokios didelės
žiurkės nesu rankose turėjęs.