Tema: Re: del katuko
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-10-14 14:49:42
paantrinsiu ir pareplikuosiu:

Aš tikriausiai daryčiau kiek kitaip - duočiau paėsti, kiek telpa. T.y., bliūdai bet kuriuo paros metu turi būti NEtušti. Drambliuk, minėjai, kad "bandei" - aprašyk savo bandymą duoti jai ėsti tiek, kiek lenda.

Pas mus šiuo metu 3 nesterilizuotos naminės katės, su skirtingais mitybos įpročiais, tai tenka suktis ratu ir įtikti kiekvienai, bet kažkaip viską sureguliuojam šlapio ir sauso ėdesio pagalba. Viena katė mėgsta vienokį, kita - kitokį maistą. Ir viena iš jų buvo rajūnė - irgi tokia biškį laukinukė, tai ji ne ėda, o lapnoja. Net ir dabar. Ir dėl to jai sunkiau yra sureguliuoti "norą" paėsti. Taigi būna bliūduose:
1. sausiako skaniojo/arba/vidutiniškai skaniojo (labiausia mėgsta senbuvė A, o alkanoji B - nelabai valgo);
2. šlapiako piguvos (čia tam, kad išlaikyti principą "katės bliūdai privalo visada būti netušti", nes katės - ne šunys);
3. šlapiako skaniojo - šio paėda visos 3, šeriant 2-4x dienoj nedidelėmis porcijomis (taip sakant, šėrimo metas).

Na, rezultate "alkanoji B", kai šeriam skaniuoju metodu, išlapnodavo savo porciją per 5 sek ir imdavo browsinti per kitų bliūdelius. Švelnios kojos principu to daryti neleidžiam, kol nepavalgo senbuvė A ir mažoji C.
O kai jau pavalgo tos dvi, net jei ir lieka skaniojo bliduose - tai tada jau visas maistas yra visų - kas ką nori ir kada nori - tą ir ėda.
Dėl to "storoji-alkanoji B" negauna pernelyg daug labai skanaus maistelio, ir jai tenka paėsti ir neskanaus - tokiu būdu nepersistorėja pernelyg daug. Jei vakare dar bliūduose būna #1 ir #2 tipo maisto, tai iki ryto jos tvarkingai išsidalina likučius - kas paėda sausiako, kas nelabai skanaus šlapiako..., bet nelieka nei sukūdusių, nei persirijusių kačių.