Tema: Re: del katuko
Autorius: solara
Data: 2010-10-12 09:56:06
mano katinas priglaustas iš grindos, kur pateko iš gatvės (bet nėra
laukinis, jaukus, draugiškas, tikrai kažkada turėjęs namus)

iš pradžių taip pat suėsdavo viską kas pridėta , maždaug po pusmečio pradėjo
pasilikinėti 'ant paskui'. Maistą normuojam, nes ir taip storas
Prie vardo priprato per porą mėn, prie visų mažybinių ir piktybinių vardo
formų,
dabar pašauktas atlekia ne tik iš kito namo galo, bet ir iš kito kaimo galo
:)
Dažniausiai pasišaukt gali kaip šunį , tiesa, jei nenori - sėdi nusisukęs už
1 metro, ir 'negirdi' :)

iš pradžių stebino kad visiškai nesidomi žaidimais - lyg ir ne seno amžiaus,
bet gali jam prieš nosį mojuoti visom plunksnelėm ir ridinėti kamuoliukus,
žiūri nesuprasdamas ko čia iš jo nori.
Miega-guli-pavaikšto-patikrina bliūdą-apsilanko wc-pasiprašo į lauką-vėl
guli. Judesiai kaip sulėtintam filme.

Bet kai šį rudenį pasirodė pelės apie namus ir namuose, tai olialia, koks
miklumas ir koks temperamentas prasiveržė :D
Su gyva pele gali pražaisti kelias valandas, kol jau kojų nebepavelka :)
Paleidžia-pagauna-paleidžia-pagauna-pakrutina su letena kad
bėgtų-vejasi-pagauna- atsineša į vidurį kambario ir vėl iš naujo.  Ne lygis
jam tiek kamuoliukai ir žaisliukai buvo , ir nematė reikalo ko čia vargintis
ir bėgioti :)
Gal ir Drambliuko katė panaši?