Tema: Re: Jorksyro terjeras iesko nauju namu
Autorius: DeeJay
Data: 2010-10-07 23:43:45
nu ant šito jie tikrai xytri, atrodo gudraut bando bet per mažai smegenėlių
kad paimtų ir pergudrautų. kaži ar iš esmės eitų perauklėt tokį, kuris
keletą metų darė ką norį, bet nebandžiau, nežinau. Va su taksiuku, kita,
kalba, dažniausiai labai protingi šuneliai.

šiaip pabandyk įdėt į www.ltsunys.lt ten mačiau nuolatos kažkas prašo jorką
padovanot.