Tema: Re: Jorksyro terjeras iesko nauju namu
Autorius: Levas
Data: 2010-10-07 17:39:06
a tiesa, buvo islepintas lipti net ant stalo. Pora kartu buvo atbula ranka nubrauktas- pabuvo skraidantis. Daugiau bent nelipa kai as bunu teritorijoje. O jei lipa slaptai, tai JEI RYZCIAUSI ji laikyti, tai kokiu nors spastu pagalba atstatyciau smegenius.

Kazkada rasiau, kad tik taksas mane kiek apgavo. Nes jis kartais bando UZSLIAUZTI ant keliu, nes sokineti ir lipti draudziama... :)

--
Bye, Levas