Tema: Re: Suns agresija
Autorius: Doc
Data: 2010-06-18 12:55:19
Kadangi šuns elgesio problemas sprendi agresija, išmokei šunį agresijos. Padėti agresijos sužalotiems šunimis (ir žmonėms) yra labai sunku, ir quick fix šiuo atveju nėra. Galiu parekomenduoti labai teisingą knygutę, kuri, jei tik netingėsi į ją pasigilinti ir paskui padirbti su šunimi, turėtų pagelbėti: http://www.amazon.com/Dogs-Deserve-Dialogue-Rover-Should/dp/0967286808

Jei nuspręsi eiti pas dresuotoją, tik nesirink tokio, kuris moko "dresuoti" šunis naudojant bausmes, nes išsprendęs vieną problemą būsi įsigijęs 10 naujų.

--
Doc