Tema: Re: Suns agresija
Autorius: Faktas
Data: 2010-05-04 15:51:31
o tai sudavimas šuniui suprantamas kaip dominavimo mažinimas?
nereiktų jo parverst ant žemės, kad suprastų (nes tokiu būdu vilkai trap savęs aiškinasi santykius),
kad suprastų jog dominuoti šiuo atveju jam neišeis, gaujos vadas nusprende jos jis cia neissidirbines?

--
http://sites.google.com/site/autokritinemase/