Tema: Re: req dresuotojo/sargumo tikrintojo
Autorius: Daiva D.
Data: 2010-04-16 19:15:06
Tam tikra prasme, taip ir yra. Geras šeimininkas pasirinks tokį dresuotoją, kurio metodai priimtiniausi jam ir šuniui. Bet realybėje yra taip, kad pas vienus dresuotojus šuo per metus elementaraus "pas mane" neišmoksta nors akys linksmos :)))), pas kitus - lyg ir vykdo komandas, bet ranką kilstelėjus apsišlapina iš baimės.