Tema: Re: req dresuotojo/sargumo tikrintojo
Autorius: Gipsas
Data: 2010-04-15 08:51:17
maciau, sunu fizionomiju nesekiau, bet i komandas reagavo, ir
"nusikaltelius" sulaikinejo..o ir siaip tai ner svavarbiausia - esme ar suo
atbega ar ne..Klauso komandu ar ne..
Reikia sutikti, metodai jo gal ir sovietiniai (net ar tai labai
blogai?)...taciau rezultatus maciau..
Siaip nemaciau ir kareiviu su  dziaugsmu vykdanciu serzanto
reikalavimus..Sakyk ka nori - komandu vykdymas, dalyvavimas parodos - suniui
yra darbas, sunkus itemptas darbas darbas