Tema: Re: Komercija: Wiskas guliasas
Autorius: Casper
Data: 2010-02-26 12:47:38
"Povilas" <geras@vilkas.lt> wrote in message
news:hm86ka$t7b$1@trimpas.omnitel.net...

> ........ Taip pat esu isitikines,kad tai kas pardavinejama veterinarinese
> gydyklose ir ivardinama kaip sveikas maistas yra toks pats slamstas, kaip
> ir parduotuvese parduodami gyvunu maistai ir todel nesiruosiu finansiskai
> skatinti kazkieno tai gudriu marketinginiu kampaniju.

Vat sitai nuomonei as taip pat pritariu. Vienas mano pazystamas is Gargzdu
kazkada dirbo MasterFoods'e (dabartine Mars Lietuva), tai jei tiket jo
zodziais (o netiket juo neturiu jokio pagrindo) - tokios kokybes ir sviezumo
produktu kokius atvezdavo jiems konservams, guliasams ir t.t. daryt,
parduotuvese nelabai rastum...