Tema: Re: Komercija: Wiskas guliasas
Autorius: Povilas
Data: 2010-02-26 12:09:14

"vassara" <nieko@tokio.lt> parašė naujienų
news:hm865o$sjv$1@trimpas.omnitel.net...
> "kad musu katinui nebegalima valgyti eilinio maistelio, nes blogai veikia
> inkstai ir jis nuo jo vemia"
> ir vistiek pasiliekate ir juo šersite?

Dabar nesersiu,nes nenoriu rizikuoti del jo sveikatos,  bet jei viskas
pasitvarkys ir  vasara jis isvaziuoja gyventi I soda su mano motina ir ten
"juodai dienai" turi buti kazkokiu tai atsargu. As negaliu priversti seno
zmogaus kasdien jam ruosti skirtingus patiekalus is mesos, o sausiakas
atpuola kategoriskai del anksciau isdestytu mano minciu ir todel, kad jis
nevalgo jokio sausiako nuo mazens. Taip pat esu isitikines,kad tai kas
pardavinejama veterinarinese gydyklose ir ivardinama kaip sveikas maistas
yra toks pats slamstas, kaip ir parduotuvese parduodami gyvunu maistai ir
todel nesiruosiu finansiskai skatinti kazkieno tai gudriu marketinginiu
kampaniju.