Tema: Re: Kašaro murzės ausys
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-02-24 13:49:39
sukos, švelniai tariant.
Vat kad dar šitą dalyką veterinoriai patys žinotų... Nes paprastai tai "nuo kitų užsikrėtė - lauke arba namie". O kad kitų nėra - netiki.

Dėmesio - antras klausimas.
Dabar jau turim ir antrą katę tame pačiame bute, bet pastarosios jokios erkutės nekankina. Tai maistas ar ne maistas kaltas? Jei maistas - kodėl stronghold padeda? :))))