Tema: Re: Kašaro murzės ausys
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-02-24 12:05:49
Oj, Laura.
Vat apie saviškę pašnekėsiu. Irgi turim problemų su ausimis. Kai tik prasidėjo, veterinaras apžiūrėjo - erkutės. Davė Stronghold. Pagerėjo migom. Praėjo 3-5 mėn - vėl ima bujoti. Nuvežėm vėl - nepatikėjo, kad praėjusį kartą jau buvo duota Stronghold (maždaug - vienkartinis nuodas, nužudantis viską). Veterinaras nemini, kad būtina ausis krapštyti/plauti, turi užtekti lašų.
Apeliuoja į pakartotinį užsikrėtimą nuo "kitų gyvūnų".
Katė 100% namie, vieninteliai kiti gyvūnai - žmona ir 2 vaikai. Pastarieji erkutėmis lygtai neserga.

Vnimanije, vopros: JEIGU tai ne erkutės, ir JEIGU alergenas būtų netinkamas maistas - ar tokiu atveju Stronghold lašai ant sprando gali padėti (bent trumpam)?

Kas man ir mano katei galėtų padėti iš jūsų? :) Nes pagerėjimas trunka tik 2-3 mėn. Mano supratimu, jei būtų kaltas maistas - stronghold nepadėtų, teisingai mąstau?