Tema: Re: Tableciu nuo kirminu kenksmingumas
Autorius: Levas
Data: 2009-11-16 23:12:16
ir del tos priezasteis labai sunku nunuodyti parazitus NE zarnyne. Nes jei kur nors kitur nustips kirminas ir supus... bus blogai. O tos parazitines gi buna ne tik zarnyne, bet ir: kepenyse, kraujagyslese, raumenyse, akyse, smegenyse... brrr. Hauso per daug prisiziurejau.

Bent jau zmoniu tabletes nuodija kirmeles tik zarnyne, todel toks geris kaip askarides nuodijamas keliais etapais. Isnuodijami zarnyno inamiai, tada laukiama kol chebra pasitrauks is kepenu-kraujo-plauciu ir vel nuodijama. Todel man toks nuodijamas su viena tabletyte atrodo kiek naivokas.

--
Bye, Levas