Tema: Re: Tableciu nuo kirminu kenksmingumas
Autorius: Daiva D.
Data: 2009-11-16 09:38:58
Perdozavus - stipriai kenkia. Vartojant normaliomis dozėmis, poveikis minimalus.
Dažnai apsinuodijimo simptomus gyvūnams sukelia ne pačios tabletės, o nudvėsę jo organizme kirminai. Todėl, jei įtariama, kad kirminų yra labai daug, geriau būtų vartoti švelnesnes priemones ir duoti vaistų keliais etapais.