Tema: Re: Keista problema
Autorius: Daiva D.
Data: 2009-11-11 15:22:00
Nu pas mane paprasta, jei sakau stovėt ramiai, tai ir stovi :) Man patogiau valyti su tokiu maunamu ant piršto, skirtu kūdikiams. Bet galima ir paprastu, nu arba galima pirkti zooparduotuvėje "specialų", bet aš tai nematau jame nieko stebuklingo.
Čia instrukcija :) http://www.ladovet.ru/articles/kak-pravilno-chistit-zuby-sobakam