Tema: Re: Keista problema
Autorius: Daiva D.
Data: 2009-11-11 11:38:38
Kol šėriau savo šunis sausiaku, dantų akmenys (o su jais ir blogas kvapas) buo neįveikiama problema. Tačiau akmens augo ne ant ilčių, o ant krūminių dantų, kur sunku pasiekti šepetėliu. Kai pradėjau šerti žalia mėsa, po truputį visi akmenys nusivalė ir daugiau nebeauga. Šiek tiek apnašų dabar atsiranda ant ilčių, bet jos lengvai nusivalo.
Iš esmės pasitvirtino tai, kas čia rašoma http://rawfed.com/myths/zoonotic.html