Tema: Re: Rastas šuo Kaune
Autorius: Daiva D.
Data: 2009-10-12 19:49:41
Ne, nu kaip žmogui paaiškinti, kad būtina nurodyti VEISLĘ....
Ir įdėti skelbimą ne tik čia, bet ir į visokius pifus, leses, skelbimų puslapius, ir pirmiausiai - į veislės forumą, jei toks yra.

Prieš porą savaičių taksų forume pasirodė skelbimas apie surastą taksą. Visai atsitiktinai to forumo lankytojas visai kitur pamatė skelbimą apie dingusį taksą, suvedė tuos žmones, ir tik laimingo atsitiktinumo dėka, ir TODĖL, KAD BUVO NURODYTA VEISLĖ, šuo grįžo pas šeimininkus.