Tema: Re: Rastas šuo Kaune
Autorius: ab
Data: 2009-10-12 18:44:24
Daiva D. said the following on 2009.10.12 18:12:
> Čia ne skelbimas, čia pasityčiojimas. Būtų mano šuo dingęs - kreipčiausi į policiją ir apkaltinčiau jus šuns vagyste. Negi nesuprantat, kaip žmonės pergyvena, netekę draugo? Ar sunku nors minimaliai aprašyti koks tas šuo? Kokio bieso dabar reikia suteikti kažkam viltį, jei šuo net nepanašus?
>
> Spėju, radot eilinį išmestą haskį ir norit pasilikt sau dėl mėlynų akių...

na Daiva, reiktų pagalvoti prieš rašant... :/

žmonės priglaudė gražų šunį, kuris tikrai turėjo šeimininkus. Priglaudė
tam, kad galėtų atiduoti šeimininkams, o ne paliko toliau lakstyti
pastato koridoriais...

Kas prarado šunį, ir pamatė mano parašytą skelbimą, tikrai pasiskambins
ir pasiklaus, koks šuo priglaustas.

O jeigu pamatyčiau skelbimą kur nors aplinkiniuose rajonuose, kad dingo
šuo (ir jame bus nurodyta veislė, spalva, didelis ar mažas - kaip kad
norite), pats paskambinsiu nurodytu telefonu...