Tema: Re: Q: Kate verziasi laukan
Autorius: lllll
Data: 2013-05-23 12:06:30
Nukirminti vis tiek reikia, net jei tik namie gyvena.
Pas veterinorius vežu kasmet, skiepai + profilaktinė apžiūra.
Nuo erkių ir kitų padarų yra lašai ant sprando, antiblusinis antkaklis
ir panašiai - na maniškė tai blusų nėra dar parsinešus, per 5+ laisvo
lankymosi lauke metus. Tik kartais su kaimynų katinais susijpjauna ir
pelių prineša... na šitie padarai į lovytę vaikui gal ir nelabai gerai.
Sprendžiant, kad uždarius langą problemos dingsta, spėju, kad vis dėl to
kvapas užnešamas būtent iš to kampo...

lllll